Enmånadsjubileum!

WOHO!

Idag har jag bloggat i precis en månad! Har inte bloggat så mycket idag kan tyckas, men det beror på att jag för det första jobbat halva dagen och den andra halvan har jag spenderat i Allianshallen.. aah så skönt o hänga där ett bra tag som förr i tiden. Kommer ni ihåg då man drog till Allians bara för att? Typ hänga där en hel helg och bara kolla innebandy och vara dryg skitunge? Good times!

Såg först Saga-Hedemora... mitt lag, Saga, torskade med 6-10 och spelade enligt mig jäkligt uselt. Blir lite ledsen när man sitter på läktarn och inte kan göra något åt saken. Måste börja träna fullt ut nu och ta min plats så att vi kan börja vinna, eller hur?

Andra matchen var desto roligare. FBC Uppsala mot Gävle. Många gamla lagpolare i FBC och även några gamla polare bara från långt tillbaka. Tyvärr lirade inte min käre vän Ludde Englund då han ännu en gång dragit på sig en skada. Tror han bara fejkar det nu för tiden för sympatisex. FBC vann hur som helst med nånting, kommer inte alls ihåg vilka siffror det var faktiskt. Spela roll? Det ändå som betyder något är ju ändå att vinna, och det gjorde dem.

Nu har jag precis betalat in min första fortkörningsböter! WOOHOO! 1500 för att ha kört 6 km/h för fort, inget jag rekommenderar folk att göra. Känns lite surt när man som bäst försöker skramla ihop slantarna till USAresan.

Kom även på, ännu en gång, att jag är jävligt skön människa. Har liksom nästintill alla egenskaper en perfekt människa ska ha. Rolig, glad, social, trevlig, intelligent... you name it liksom. Det är inte lätt att vara ödmjuk när man är felfri som jag, som min gode vän Mats Rådberg hade sagt.

Härnäst på agendan vankas det bilfärd till Karö för att susselulla! Ska bli så najs att jobba imorgon.

Hare peaceful och sånt shit så hörs vi va?

Kan tyckas att det är dags att giganten ställer sig till rätta igen va?(Btw 5 av 5 straffar den finalen)
Varför ser det ut som jag har hockeyfrilla på den här bilden?
Helt klockren bild som helt enkelt behövde synas på bloggen. Big love to David!


Ajuste! Det är söndag. Dags för veckans Hiss och Diss!

Veckans Hiss:
Delad denna vecka. Först och främst får mina vänner Frida Hellbom och Emma Filipsson kommit hem från sin långa och, vad jag hoppas och tror, mycket roliga resa! Kul att ha er hemma igen! Den andra hissen går till min trognaste läsare, Charlotte Danielsson(Syster till Niklas Danielsson i MODO. Jag vet, ingen respekt alls). Den går till henne bara för att hon är så go och läser min blogg. Tack vännen min! Och nu när jag har din uppmärksamhet har jag svårt för smeknamnet Charlie. Puss!

Veckans Diss:
Veckans diss måste fan gå till Aftonbladet. Herregud, jag vet att jag nämnt det men vilken jävla pajastidning. Nu har Lasse Anrell sagt, och jag halvciterar, "Olof Mellberg är större än Zlatan". För att inte vara lika dålig som Aftonbladet ska jag förklara. Han menar att Olof Mellberg var galet saknad under Hollandsmatchen, vilket jag kan hålla med om, men att sträcka sig så långt som att säga att han är större än Zlatan.. Det är helt enkelt att gå för långt. Jag menar, kom igen. En snabb lista:
Degerfors, AIK(Respekt förvisso), Racing Santander, Aston Villa, Juventus, Olympiakos... Olofs karriär
Malmö, Ajax, Juventus, Inter, Barcelona, Milan... Vinst med alla klubbar, Zlatans karriär.
Piss Off Anrell!







/hajkillen
Stöd rosa bandet

Kommentarer
Postat av: amanda

for your information så sitter dom sproilans nya air max skorna helt perfekt på mina fötter :)

2010-10-17 @ 23:38:10
URL: http://iamanda.blogg.se/
Postat av: steffolito

Att Anrell är en sopa utan insikt i sport håller jag fullkomligt med dig om. Bl. a sade ju geniet att Djurgården Hockey skulle få svårt att klara sig kvar i Elitserien förra säsongen, och vi såg ju alla hur det tippset gick..



Men min korrigering till dig min vän är dock att Zlatan inte vunnit något med Milan. Ännu.



Bra inlägg annars. Keep up!

2010-10-18 @ 23:26:36
Postat av: Mikaela

Hmmm.... Så märkligt! Vad hände med veckans hiss, vad jag menar är: "-Jag då?" ;)

2010-10-18 @ 23:47:43
URL: http://ljummetkaffe.blogspot.com/
Postat av: ANdrea

Heluuu! God kväll på dig. Kika gärna in på min blogg! :)

2010-10-19 @ 22:25:01
URL: http://antway.blogg.se/
Postat av: amanda

I know! aa, dom är grymma! men säg inte att du varit där? då kommer jag bli avis.

2010-10-19 @ 22:41:24
URL: http://iamanda.blogg.se/
Postat av: amanda

åh va häftigt! jag vill också! :( jag har inte heller varit i NY men det vore grymt att åka dit!

haha, hur kan du säga så?! det där förstörde alla mina disneydrömmar.

2010-10-19 @ 23:25:06
URL: http://iamanda.blogg.se/
Postat av: Anna

Han kanske menade att Mellberg är större, du vet kroppsligt. Zlatan är ju lite tanig, Mellberg är vikig=otanig. För någon annan storleksskillnad åt mellbergs fördel kan jag inte riktigt se. Fast jag har ju inte sett allt, men du vet vad jag menar,och du, jag läser också din blogg, varje dag, så det så! Puss

2010-10-19 @ 23:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0