Filmprojekt!

Guten tag käre vänner!

Har i dagarna haft lite samtal med vännen och tillika diabetesmannen, Joakim Mattson! Vi har snackat lite om en film om Diabetes som ska få ut informationen om diabetes till allmänheten. Kan bli riktigt grymt tror jag! Kul iallafall eftersom jag ÄLSKAR att arbeta med film och media. Så håll i hatten för nu är det dags för nästa Blue Planet(Läs om vad det är för något HÄR

Vi är ju helt klart de hetaste diabetssnubbarna i stan.


Senare idag ska jag sätta upp hyllor och vara skön med mitt rum, som jag ännu inte tagit tag i. Dags nu kanske?

HARE GÖTT BOYOS AND GIRLOS!





/hajkillen
Stöd rosa bandet

Kommentarer
Postat av: Joakim

Nu har vi lite att leva upp till asså. Med tanke på reklamen haha. Men det blir grymt, utan tvekan!

2010-10-21 @ 15:26:08
URL: http://diabetesmannen.blogg.se/
Postat av: Joakim

Jo lite kankse! Ja vi får jobba hårt. hinna med så mycket som möjligt varje gång!

2010-10-21 @ 16:37:12
URL: http://diabetesmannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0