Födelsedag och Dansfeber!

Fan va gott det är med älg! Herreguuud! Älskar det! Borde vara älgjakt året runt.

Idag fyller Örjan år så vi har firat honom. Med älgstek. Om ni inte vet det redan så gillar jag älg och vi har ätit älg idag. Asgott!

Efter middagen blev det att kolla på det sjukt bra programmet Dansfeber. Läst i Aftonbladet igår att Dansfeber var ett skitprogram. Ännu en anledning till att jag inte har någon som helst tro eller tillit till Aftonbladets journalister. Först påstår det att Anders Svensson är bäst i Sverige mot Holland, och nu påstår de att Dansfeber är ett dåligt program utan mening. KOM IGEN! Jag hade kunnat förstå det om programmet var tråkigt, inte gjorde någon nytta och mest var en klubb för inbördes beundran. Men... Det ÄR kul, det GÖR nytta och det är verkligen inte en klubb för inbördes beundran.

Nu kan man ju tycka vad man vill om hjälporganisationer. Man kan vara sådär härligt svensk och negativ och känna "De gör säkert ingen nytta. Cheferna tar nog bara pengarna själva och stoppar i egen ficka". Men nej, det är inte Röda Korset, utan det är PLAN. En organisation med ett bra syfte. Tycker allra mest om deras kamp mot kvinnlig könsstympning. Det är bara fel på så många sätt.

Så här är jag, en enkel hajkille från överskattade norden som säger vad jag tycker, Dansfeber är ett bra program.. och Aftonbladet är en hoppehulletidning utan vett.

Nu ska jag kika på Pretty Woman, en av de absolut bästa filmerna någonsin, och mysa till mig med hela familjen. Ikväll är till och med syrran här!

Så alla ni sköna lirare i U-Town som är ute och klubbar eller är på väg(varför i helvete läser ni min blogg på förfesten?) Ha en grym kväll och tänk på mig om ni får till det. Kille som tjej!

Big love!
Vem skulle banga på Julia Roberts i denna? Ärligt talat.. Hot!

Kände att ni kunde få lyssna på toksköna Roy Orbison också! Han e tung!





/hajkillen
Stöd rosa bandet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0