Heldag med morgonskoj!

Tjooos!(utalas som ett förlängt shoes)

Idag har jag jobbat, igen. Började kl 7, igen.

Hur gör man någonting bra av att vakna kl 5 på morgonen? Jo man väljer att sms-terra sina vänner och skicka sms där man tydligt förklarar att man endast skickar sms för att väcka folk. Sedan väntar man på reaktioner. De var relativt blandade. För att få någons sorts värde och funktion i denna sms-terror, förutom det faktum att det var jävligt kul för mig, så tänkte jag göra en lista på mina tre bästa svar.
1."Fuck off din kuk"
2."Tycker det är bra att du hjälper folk komma upp i tid till jobbet" (Skrevs efter viss konversation med personen i fråga men gillar att han var så positiv.)
3."Jag är vaken. Ska jobba sopa"(Tycker det var lite lustigt att jag var en sopa för att han redan var vaken)

Efter jobbet åkte jag tillbaka till Uppsala och spenderade lite tid med min käre vän Fritte. Helkul kille. Efter en stunds tittande på en dokumentär(Otroligt informatiov och bra sådan) så kände vi att det var dags o röra oss någonstans så vi drog till Gränby Centrum och kolla lite kläder och tjöta lite med Carl Fredrik Flygare. Skoj som fan. Jag väntar fortfarande på löning så inga kläder för mig men Joffe klippte ett par riktigt sköna Jeans. Jag hittade ett par som jag tänker köpa så fort jag får in pengarna :)

Det var allt jag hade o skriva. Kände att det här inlägget var otroooligt informativt och trist så jag lägger upp några sköna och roliga grejer här nere.

Det finns 64 300 bultar i Ölandsbron. (Nile City är alltså inte en pålitlig källa)
Det 100åriga kriget varade i 116 dagar, 1337-1453. (Bra namn)
I Ryssland firas oktoberrevolutionen i november.(Ännu en anledning till varför jag inte har full tillit till ryssarna.)
Vid en arg grimas används 47 muskler i ansiktet. När du ler endast 14.(Gammal, ja. Men något att tänka på)
hippopotomonstrosesquippedaliofobi är ordet för fobi för långa ord.(Min personliga favorit)

Och nu var det längesen men, fan, jag lägger upp ett klipp också.


Den här killen får mig att vilja leva livet! Helt underbar!

Ajust! Dagens guld går till Virro för att det var han som gav mig komplimangen efter sms-terrorn.



/Hajkillen

Kommentarer
Postat av: Joakim

Ja va fan, du kan det där! Juste: ska du med på en föreläsning om diabetes eller? 13 okt i think. om träning,kost när man har diabetes. jag ska lätt gå!

2010-10-04 @ 21:19:36
URL: http://diabetesmannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0