Helvändning!

Helt ärligt hade jag tänkt köra det här inlägget och säga massa skit om att jag spenderar en fredag med att sitta hemma och kolla på Idol istället för att vara ute o spiffa med vännerna!

MEN! Jag har nu sett klart Idol och känner att fan det var rätt skönt att sitta hemma och bara mysa ett tag. Lite ledsen över att jag missade min käre vän Samuels födelsedags/avskedsfest. Får göra upp för det någon gång.

Men det var inte bara en insikt i min egen kärlek till mysiga hemmakvällar och långa höstpromenader som Idol gav mig. Utan även tillbaka synen på vad musik egentligen ska vara.

Har på senare månader och år glömt bort hur musik ska låta. Med allt som händer nu med Single ladies put a ring on it och typ Daniel Adams Ray så är det lätt att glömma att det är så HÄR musik ska låta!


Alla som har någons sorts musikvett förstår att största anledningen till att Beyonce är så stor som hon är, är för att hon ser bra ut. Ge henne dessa killars utseende och se hur många som vill köpa hennes skivor!

Som en vis man vid namn Warren Buffet en gång sade: "If past history was all there was to the game, the richest people would be librarians."

Att Warren Buffet är en affärsman och typ aktiesnubbe av något slag hör inte hit. Det fina med citat är att de ofta kan användas till helt andra saker än de i grund och botten menades för.(Känn er fria att citera mig på den)

Till sist men inte minst. En riktigt skön låt. Inte något jag skulle välja att gå på konsert för om jag fick välja mellan den och ToTo men. Den stämmer så bra in på hur jag känner mig.






/hajkillen
Stöd rosa bandet

Kommentarer
Postat av: Joakim

Ja den är sjukt bra!!! Mannen ska ut i morrn?

2010-10-15 @ 22:18:00
URL: http://diabetesmannen.blogg.se/
Postat av: Joakim

Ledsen för det. Hoppas vi inte har samma läsare då. så dom tror vi härmar!



Fast vafan, det är våran låt..

2010-10-15 @ 22:30:43
URL: http://diabetesmannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0