Idol, Nyheter och Jason Bourne

Och allt detta med syrran

Jajjamän! Nu sitter man här igen, en fredag, 20 år gammal. Börjar helt ärligt kännas lite tragiskt. Vet att det antagligen är superdupermegalooperbra för min sjukdom att jag sitter hemma o tuggar morötter istället för att sitta på nån bar o mata mig själv med öl. Men jag är trots allt en 20åring och öldrickning i socialt anpassade lokaler är att föredra.

Har gått så långt nu att jag till och med har åsikter om Idolernas tidigare uppträdanden och håller på med sån här härligt spontandissning, som egentligen är menat endast för Eurovisionfinalerna.

Imorgon ska jag nog ta mig ut på stan iallafall, om jag inte hittar på något annat.

Nu ska jag fisa syrran i ansiktet och snart gå o lägga mig tror jag. SKOJ!

Syrran. Sägs att vi är lika varandra. I don't see it.



Ha DÄ!







/hajkillen
Stöd rosa bandet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0