Jag är beredd att påstå...

Att Mikaela på mitt jobb är en skön kis. Det är jag helt klart beredd att påstå. Tycker inte jag behöver något argument för det heller, det är bara ett rent faktum.

Har precis kommit hem från ännu en dag på östhammars substitut till Gulag. Kan inte förneka att jag är jäkligt less på att jobba i Östhammar nu alltså. Om någon känner sig manad att anställa mig i Uppsala så tveka inte att höra av er.

Nu ska det lagas mat snart så att man får lite energi i kroppen. Eftersom jag är så skön och är hos morsan ute i nånstans mellan inget och absolut inget så kommer det bli en heldag framför tvn.

Känner viss skrivkramp just nu så jag lämnar er med detta. Fan inte ens jag kan vara perfekt varje gång? Eller kan jag det? Jo fan tror att jag kan det ändå. Jag menar, det är ju jag. Och alla vet att jag är jävligt grym.

Nu ska jag knåpa lite på filmprojektet som nämndes tidigare och även sätta mig in på morsans websida lite så att den kan bli klar någon gång.

HA DÄ!

Härligt slitna efter en helkväll i Chonqing! Säger då det!





/hajkillen
Stöd rosa bandet

Kommentarer
Postat av: Mikaela

:)



You`ve just made my day!

2010-10-23 @ 11:28:38
URL: http://ljummetkaffe.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0