Känner mig mafioso idag.

Väldigt mafioso. Har jobbat 7-17passet på jobbet. Lite småsliten. Alla mina vänner är jobbiga som inte vill känna sig av mig.

Sitter och tar en öl nu i väntan på Per! Härligt det ska bli att hänga med den mannen igen. Han är så jävla go!

Har under tiden jag väntat på honom insett hur jävla mafioso jag är egentligen. Jag är halvjugge, skäggig, svårt att ta skit från folk. Och sen säger ju bilden här under det mesta!

Jävligt mafioso alltså!


Är det någon skön människa som ska ta sig några starka ikväll? Hör av er snälla. Känner mig som en spetälsk för fan.

Grattis till Martin Eriksson också. Han fyllde visserligen år i torsdags men han förtjänar ett grattis på bloggen. Puss på dä!






/hajkillen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0