Klagosverige.

YO!

Har inte bloggat på ett tag. Kände att jag behövde en vila efter mitt feta enmånadsjubileum!

Skämt o sido så har jag jobbat och haft lite sociala umgängen som kommit i vägen för det härliga substitut till kåseri vi kallar bloggande.

Idag har jag varit skön nog att vara ledig och tagit mig en heldag med goda vänner.

Vaknade runt 14, vilket var asskönt då jag sovit typ max 5 timmar varje natt senaste veckan känns det som, och masade in mig själv i badrummet. Där inne märkte jag, efter en snabb titt i spegeln, att jag måste klippa mig. Fanns ingen återvändo liksom, håret var för långt. Så genast drog jag iväg lite sms och frågade om någon skön polare ville hänga med på stan... som ingen ville. "Det regnar ju!" "Jag är för trött" "Jag jobbar" är bara några av idiotkommentarerna jag fick. Jag kan ta jobbargumentet men de andra två är fan för dåliga. Jag menar, inte för att låta gammal men, vad skulle inte barnen i Afrika ge för lite regn? Eller chansen att åka ner på stan och shoppa? Kom igen. Regn är vatten, vatten är liv. Så genom att inte gilla vattnet gillar ni inte livet, enligt mig, och det är inte OK. Skärp er.

Fick till slut iallfall med mig Stefan och Becca, tack så mycket kära vänner. Hängde med dem på stan och köpte några sköna plagg att utöka garderoben med :). Stort plus till sköna expediten på BLÅ, härligt med människor med humor.

Sen drog vi tre till Frida, ny vän för mig och stefan gammal för becca. Jävligt trevlig tjej som bor riktigt sjysst faktiskt. Hon hade gjort några riktigt sköna grejer på väggen, i exakt samma stil som jag hade planer på för några år sen vilket gjorde mig glad. Vi kollade på tv, käkade pizza och mös bara. Riktigt trevligt, älskar att bara umgås.

Nu blir det lite tv innan man somnar in skönt och drar iväg o jobbar imorgon. Sen imorgon blir det några öl med LG-grabbarna för att fira Linus Johansson som börjar bli riktigt stor nu.

Så fred ut kära läsare! Älska regnet, älska livet!


Hajkillens drink of choice en tisdagsnatt. Sweet!



Tänkte lägga upp fler bilder men mitt internet har bestämt sig för att köra samma vilja till snabbhet som tjockisars vilja att springa.







/hajkillen

Kommentarer
Postat av: amanda

aa, true! men jag blev ändå besviken.. eller nått. haha, tjejen som tar disney lite seriöst!

men du skämtar med mig? nu blev jag inte ett dugg avis

2010-10-20 @ 13:48:29
URL: http://iamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0