Lååång dag.

Yo!

Fan idag har varit en sån där dag som inte varit så jäkla lång men känts förbaskat lång.

Börjar med att jag vaknar runt 07.00 för att dra mitt sömniga arsle iväg till sjukhuset och mottagningen för metabola sjukdomar. Helt ärligt ingen aning om vad jag gör där. Jag har ju diabetes?

Hur som helst så är jag där kör lite tester och snackar lite skit med sköterskan. Dom är faktiskt trevliga. Känner att jag måste höja dem lite efter allt skitsnack om sjukvården. Heja er alla sjuksköterskor.



Sedan blir det upp, upp och iväg till östhammar för att jobba och frodas med min kära arbetskamrater. Känner mig på ett hissningshumör så även ni får en hiss. Ni är sköna hela högen :). Dagens superhiss går till Mikaela som trots att jag ringer o stör med jobbfrågor mitt i middagen håller humöret uppe och inte tar till sur ton en enda gång! Grymt Mixipixilixi! Och bara för att hon e så skön som är på det sättet så får hon en länk till sin blogg. Den kan du besöka här

Här jobbar jag

Ja som sagt i början. Inte värsta långa dagen men det känns som om jag hållit igång i typ 4 dagar. Fiiii fan va lamt alltså.

Imorgon ska jag fira moster och mormor som fyller hemliga årtal.(?) Sen ska jag se när färjestad piskar modo i rumpan med en trasig hockeyklubba.

Det var allt för idag! Hare gött så hörs vi kanske imorgon!
Modoidioter.
Gammelsmurfen e Färjestadare! WOH!
Kärlek över gränserna (FBK, MODO, AIK)




/Hajkillen

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Good one!!!

2010-10-03 @ 19:34:38
URL: http://ljummetkaffe.blospot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0