Rödvin och 140 år!

Ajjemän!

Igår firades min moster, som fyllde sextio och min mormor som fyller åttio. Underbart härlig tillställning!

Mycket på grund av att jag sällan träffar den delen av min familj så ofta. Fick även träffa Linus som jag inte träffat sen jag var typ 2 år eller nåt sånt.

God mat, trevligt sällskap och ett vad som kändes som oändligt flöde utav rödvin avslutades någon gång vid 1 då jag kände att jag varit vaken lite för länge.

Sitter nu hemma i kallingarna och ska dra något gammalt över mig(läs:min morgonrock) och spela NHL 11! Fo sho!

Juste! För er som undrar om ni i framtiden ska ta speltips från mig så är svaret, ja! Det ska ni. Kunde tyvärr inte se matchen då jag var på kalas men gode frittemannen underhöll mig med arga sms under kvällen. Färjestad vann! Wooh! Lindrar faktiskt huvudvärken lite.

Gårdagens guld går till min kusin Camilla! Hon e förjävla rolig. Hon får dela det med hennes son Viktor som även han har diabetes och även han är en sjukt skön kille. Precis som jag alltså.



/hajkillen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0