Seg morgon

Guten Morgen alles!

För er kanske det inte är morgon, men för mig är det. Egentligen gillar jag inte att vakna innan 12 på lediga veckodagar men en viss Samuel Bajsviiri väckte mig! Han förtjänar ingenting denna dag. Förutom en säck med skit i nyllet.

I övrigt så gör jag ingenting just nu. Ska alldeles strax skadoodla in i duschen för en lång och skön rensning av hy och hår. Älskar fan o duscha. Kan va det bästa som går att göra på toaletten.

Känner att mitt hår har börjat bli lite långt också. Har ingen kamera nu så jag kan inte visa er. Men vad tror ni? Ska jag klippish mig?

En till fråga. Är det bara jag som tycker att nästan alla ord blir ballare om man lägger till "ish" i slutet? Har gjort en litet testmening här under så ni förstår vad jag menar.

Utan ish:
Tja! Jag kallas Aleks och gillar att bada.

Med ish: Tja! Jag kallish Aleks och gillish att badish!

Uppenbart ballare med "ish".

Nu blir att duschish o sen klä på sig för ännu en dag av äventyrish.
Skulle hitta nån soft bild. Fastnade i ett album med gamla bilder och blev kär i den här. Mina polare kan vara de bästa! Och ja, vi lanar. Så coola är vi.




/Hajkillish

Kommentarer
Postat av: Joakim

haha grymt mannen!

2010-10-14 @ 15:29:49
URL: http://diabetesmannen.blogg.se/
Postat av: anna

Haha!

Den gör mig lite glad!

2010-10-15 @ 14:14:33
Postat av: OLI -Guess whoooo

FJUTTLAAAAAN!

2010-10-15 @ 22:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0