Seg sjukdom!

FY FAN VAD JAG HATAR ATT BLI LÅG!

Fick lite övermod idag och tog antagligen för mycket insulin till middagen innan träningen. För er som inte har diabetes kan jag berätta att det är en sugig grej att göra. För på grund av det slutade träningen 15 min tidigare än vad den skulle för min del. Varför? Jag blev skakig, började se suddigt, och mådde sjukt dåligt.

Går ut i omklädningsrummet och inser att jag inte har dextrosol i väskan och får ångest. För jag är för låg för att kunna skynda på med duschande och sånt, och för låg för att ha tid att inte skynda med det. DILEMMA!

Kort och gott, en riktig sämst sjukdom!

Men nog om den skiten! Fan jag är lycke-li ändå alltså. När man väll fått i sig käk och kommit tillbaka på en "normal" nivå så är livet frid o fröjd igen.

Såg lite Robinson med farsan innan jag åkte ut till morsan för att sova här. Och upptäckte medan jag tittade att han lagkaptenen i Sorimanok(?) är sjukt lik min vän Jonte Sturegård.

Sturegård?
Erik? --------------------------------------------^den andre fule fan är Nicho.


Har snackat jävligt mycket om nudlar idag så jag är sjukt sugen på en riktigt fet skål spicy noodles nu alltså! FAN VA GOTT!

NOOOOOOOODLES!









/hajkillen
Stöd rosa bandet

Kommentarer
Postat av: stureplan

hahaha

2010-10-22 @ 19:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0