Skägg.

Tja!

Ja det enda jag har o säga är skägg. "Vafan?", tänker ni. "Han har inte bloggat på aslänge och tänker bara säga skägg? En jävla kommentar som han dessutom snott från nån jävla fritte-lookalike på kungarna av tylösand?"

Skoja bara! Klart jag ska droppa ett toknajs inlägg om hur mitt liv är sen sist vi hördes av! Come on liksom. Ni känner mig.(Antar jag för jag kan inte tänka mig att många som inte känner mig läser den här bloggen)

Så vad har hänt? Well. I lördags firade jag min käre vän Sanna som fyllde 20 här om dagarna.(Säger man så? Eller är det här i dagarna? Fuck it. Om man inte säger så så gör man det nu.)

Fantastiskt kul tycker jag att det va. Börjar dagen med att ta en öl med fritte och snacka lite skit, sen röra sig ner till Sannas partylocation liksom. Kickass att kalla saker för något med engelska ord jag vet. Sen spenderade jag och JoffJoff 5 timmar i en soffa. Vadslagning mellan två otroligt starka vinnarskallar brukar aldrig bli bra. Vad slog vi vad om? En öl. Vem vann? Fritte efter att jag kände att det är lite föör coolt o sitta i en soffa hela kvällen.

Sen drog vi ner till det ökända(?) Saluhallen. Say what? Mr Etage goes salu? Hells Anyes! Och kul hade jag. Träffade massa sköna peeps, bland annat min diabetspolare diabetesmannen himself! Ni som inte vet vem han är förtjänar inte att kalla er bloggläsare. Kika in snubbens blogg faun! diabetesmannen.blogg.se

Söndagen spenderades bakfull och ensam. Som allt för ofta. Kollade på en hel del massa sega program på tv. En heeel del repriser. Och upptäcker att ett sms som jag läst kvällen innan som gjort mig ledsen var ett asgammalt sms som jag råkat trycka mig in på. Så nyheten hade jag redan blivit ledsen över och det jag var ledsen över hade redan löst sig. Vissa kan tycka att det är lite klantigt. Jag kallar det klass. Old school sorrow liksom.(såg ni hur jag använde engelskan igen? Fan va ball jag är!)

Nu i veckan har jag jobbat och slitit på mitt kära Coop Extra! Har även hunnit med att skypea(Vet inte hur man böjer skype) med Emil "THE MAN" Carlson om lite planer för vad vi ska göra under de två awsesome(engelska igen? Fan jag är för tuff) veckorna som jag ska spendera med honom i Santa Barbara med omnejd. Kom fram till att vi ska iallfall lätt se LA Lakers mot New Jersey Mets i Staples Center. Tungt som fan jag vet.

Nu till min nya grej. Veckans hiss och diss.

Veckans Hiss:
Måste gå till JoffJoff som i ett slag av briljans på fyllan kommer på att jag ska pierca hans öra. Jävligt kul! Big ups Joffeman. Och bara för att du fick veckans(Läs:Förra veckans) hiss så kommer jag härmed att sluta kalla dig för någonting liknande Joffe, JoffJoff eller Joffeman... På ett tag.

Veckans Diss:
Jag var inte med om något speciellt otroligt dumt eller skrattretande förra veckan. (Förutom de dagliga dumma kommentarerna på jobb och dylikt) så min första veckans diss går till en, vad jag tror är, ganska gammal uppfinning. Som jag helt enkelt tycker är så jävla korkad så människan som kom på den borde bli skjuten.

Det är ett fejkat brandalarm som är till för att stoppa folk som sätter igång alarmen som ett busstreck. Det den gör är att fånga busens arm i maskinen tills brandkår eller polis kommer och drar ur honom/henne. Vilket betyder att ifall det är någon som inte vet om att denna apparat finns och det faktiskt är en riktig brand. Skulle brinna upp medan han/hon sitter fast i brandalarmet. Vet inte hur ni känner men tyckte det var jävligt korkat.

Det var allt för mig den här gången! Simma lugnt och shoppa lugnt så ses vi i etern vi kallar världen!




/Hajkillen

Kommentarer
Postat av: Charlottentotten

Haha kanske älskar uppfinningen!

2010-10-13 @ 00:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0