Skönt o träna!

Hajkillen slår till igen! Denna gång på innebandyplanen.

Det inte många vet är att jag är en fantastiskt superbra målvakt alltså. Helt sjukt duktig! Har i mina dagar vunnit många tävlingar och utmärkelser för mitt perfekta sätt att hindra plastbollar från att komma emellan stolparna och under ribban.

Nu sitter jag hemma i min lägenhet i Uppsala och ska alldeles strax röra mig mot Karö för att inta sängen hos morsan. Imorgon blir det en dag fylld av äventyr och skojsiga grejer.

Stay tuned!


Är det Zlatan som flyr från papparazzi med sin trogna agent Raiola? Nej det är jag o farsan. Men likt var det!
Avslappnat i Serbien! Big love till Nicho!






/Hajkillen

Stöd rosa bande<script type=

Kommentarer
Postat av: Joakim

Fan soft idé mannen. något styr vi asså! Vore fett kul...

2010-10-14 @ 22:32:55
URL: http://diabetesmannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0