Sovmorgon!

Tog en rejält härlig sovmorgon idag alltså! Herregud va najs!

Känner att det är nu dags att ta tag i grejer och göra lite uppdrag idag.

Dagens To-Do-List: Duscha - Check
Hygien - Check
Skjuts iväg farsan prylar ut på landet -
Besöka banken -
Köpa mat -
Blogga - Delcheck
Retas med någon av mina vänner -
Spela Tv-Spel -

Det är min lista! Som ni ser har jag redan gjort några av dem och nu ska jag iväg o göra en till!

Funderar starkt på att rocka denna frilla numera! STÖD ROSA BANDET!
Försök inte hoppa över en mur på fyllan






/hajkillen
Stöd rosa bandet

Kommentarer
Postat av: Joakim

Bra lugg mannen! Me like haha. jaa den suger stenhårt i bland asså!

2010-10-15 @ 13:16:26
URL: http://diabetesmannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0