Stöd Rosa Bandet!

Stöd rosa bandet

Jajjamän gott folk!

Trots att jag själv är en ganska öppen motståndare till att endas Rosa Bandet får en gala och inte Blå Bandet (Prostatacancerns motsvarighet). Till trots att det är fler som dör i Prostatacancer per år än i Bröstcancer. Vart är min jämställdhet nu?

Jag tycker, även fast jag har denna hårda fakta, att Rosa Bandet är en bra stiftelse och att den står för en god sak. Så jag har, som ni kanske märkt, valt att designa om min blogg till slutet av oktober för att stödja rosa bandet.

Kommer även att till slutet av oktober i varje inlägg lägga in den lilla bilden ni ser på toppen av detta inlägg.

För varje unikt klick på den länken så skänker företaget Chartis 10 kr till Rosa Bandets insamling. Jag tycker även att om du bloggar så ska du lägga in denna bildlänk i dina inlägg. Klicka gärna på mitt rosa band i högra hörnet och skänk en slant därigenom. Eller gör som så många andra och köp ett rosa band nästa gång du är ute o handlar!

Måste även säga att årets modell av det Rosa Bandet är otroligt fräckt. Det är formgivet av Liselotte Watkins(tror hon stavas så).

Så gör er själva och världen en tjänst och stöd Rosa Bandet. Inte bara bröstcancer utan all cancer är otrevlig och jag tror inte någon, förutom de som tjänar pengar på operationerna, skulle må sämre utav en värld utan cancer!

Så nu säger en hajkille med tro på sina medmänniskor adjö!




/Hajkillen

Kommentarer
Postat av: Joakim

soooft design. kanske ett samarabete i framtiden. två diabetespojkar!!!

2010-10-14 @ 16:21:50
URL: http://diabetesmannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0