The Sudden realisation that you have a disease

Tjabba!

Blev inget bliggedibloggande igår. Mest för att jag inte kände för det. Jag menar, ni saknade det ju inte precis.

Snabb recap av vad som hände igår.

Vakna runt 8, inser att jag är ledig och bestämmer mig för att bli förbannad på min inbyggda klocka som vägrar låta mig sova ut.
Inser sen att det inte är någon idé att vara förbannad på sig själv eftersom det är ett faktum att jag är grym. Ni förstår, jag är sjukt bra. Så bra att jag kan skriva det och fortfarande tro på det. Inte som Bibeln. Den skulle jag kunna skriva men sen direkt efter inse att "fan det här är ju rent bullshit".

Sen åkte jag iallafall till Ica och hämtade ut två paket. Ett innehållande mitt nya internationella körkort som gör det möjligt för mig att hyra och köra bil med empo_the_king när jag kommer till USA. Och i det andra var det ett par byxor(!) som jag helt glömt bort att jag beställt. För er som läser den här bloggen så vet ni att jag skrev sist om att jag ville köpa ett par byxor. Och eftersom jag är awesome hade min hjärna för 1 månad sen redan insett att jag skulle vilja ha ett par jeans nu och sett till så att jag skulle få dem när jag som mest behövde dem.

Sen hängde jag med david ett bra tag. Vi tog lunch och snacka film och annat najs på Il Forno Romano på gränby centrum. Riktigt sjysst. Calle kom upp och sa några väl valda ord innan han begav sig vidare till sitt värdelösa säljarjobb.

Skulle jag berätta om allt awesome jag o davve snacka om skulle era hjärnor få hårdsmälta av all grymhet så vi struntar i det.

Istället ska jag berätta om århundradets sämsta omgång i hockey. Den börjar relativt bra med att Modo vinner över Frölunda med 6-0. Bra i den bemärkelsen att jag skiter i båda lagen, och för att min vän hejar på modo. Sen fortsätter omgången from hell med att hv vinner över SAIK med 2-1!!! Homojott! Nu kommer chefen vara på mig eftersom färjestad torska mot, håll i hatten nu, brynäs(??????????). Jävligt tung förlust..

Som om inte det skulle vara nog så blev jag sjukt låg inatt och vaknade alldeles skakig och bläig. Orkade inte ta ett test men skulle gissa på att det låg nånstans i 2-3regionen.

Så det var gårdagen. Idag har inte så mycket hunnit hända ännu. Så när någonting hänt kanske jag kan uppdatera? Imorgon är det läkarbesök. Ska bli spännande.

Hare gott! Och kom ihåg. Ingen ska säga till dig att du är ful. Det borde du redan veta isåfall.



/hajkillen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0