UPDATE!

Fan har inte varit bort så jäkla länge ändå. Har ändå hunnit med nästintill allt på listan!

Dagens To-Do-List:
Duscha - Check
Hygien - Check
Skjuts iväg farsan prylar ut på landet - Check
Besöka banken - Check
Köpa mat - Check
Blogga - Delcheck, Delcheck 2
Retas med någon av mina vänner - Check
Spela Tv-Spel - Inte ännu!

Nu ska jag iväg till vardagsrummet och leka med vår grymma hund! Han e kickass! Sen ska det lagas våfflor med morsan och sedan hade jag även tänkt äta tidigare nämnda våfflor. Våfflor är en rätt som jag härmed utnämner till den nya 5.0generationens absolut bästa fredagsmat!

The one and only! Abbe Ein Stein!
5.0generationens fredagsmat!
Dagens Outfit!


UPDATE!





/hajkillen
Stöd rosa bandet

Kommentarer
Postat av: Anonym

Thanks! Förstår vad du menar, Hittade inga bättre på min parkering ghaha...

2010-10-15 @ 17:35:53
URL: http://diabetesmannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0