En dag på jobbet... Med tillägg.

Tjabbooo!!

Idag har jag jobbat asset(uttalas äset) av mig. Fiii fan va skönt o få slita hund ett tag. Nu är det ju lite till och från huruvida jag slet hund eller inte. Men 8 timmar jobb är hundslit för mig!

Har idag kommit till insikten att faktiskt inte alla på mitt jobb är inskränkta, obildade idioter. Utan vissa av dem vet faktiskt vem Magnum P.I är, utan att jag behövt förklara för dem att det är en tv-serie eller hjälpa dem på traven på något sätt. Grymt!

Sen att Mikaela inte kollat på den underbara, fantastiska, ögonöppnande YouTubefilm jag skickade till henne igår får gå på hennes räkning. Den räkning som gör att hon faller ner i kategorin obildad idiot. Fråga mig inte vad obildad har med saken att göra, för det har jag inget svar på. Men obildad är hon!

In other news. Hajkillen ska nu denna helg, ha en vit helg. Jobb 8 imorgon bitti gör att jag känner att det kan vara ett bra tillfälle att vila kroppen och låta min lever och bukspottkörtel få vila lite. Dom två organen är nog de som skulle ställa sig i frontlinjen om det någon gång skulle komma att bli krig mellan mig och mina organ.


För att inte bryta en god vana tänker jag även denna gång lämna er med ett roligt/weirdo klipp från min samling av saker jag tycker är skoj. Denna gång blir det klippet som föreställer en skum unge som glider(?) fram på badrums(?)golvet.

Njut!


'

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Må du brinna...

2010-09-18 @ 23:01:29
URL: http://ljummetkaffe.blospot.com
Postat av: Charlie

Hahaha kanske det skönaste videoklippet!!

2010-09-21 @ 00:07:52
Postat av: Annso

hahaha störtskön

2010-09-21 @ 16:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0