Fiiii fan va längesen jag skrev!

Jag veeet. Sorry.

Fan jag har två bortförklaringar(lite av min grej), den ena är att jag sen i lördags har varit utan internet i princip. Min dator har varit lite vajsing och jag har känt att nästa inlägg ska vara så stort att jag inte kommer palla skriva det på mobilen. Den andra är att jag lördag dels var bakis dels hade en sjuhelvetes fest för min käre vän Niklas Einarsson, Grattis igen! Och har sedan den födelsedagen typ varit bakfull. Skojar inte, bakfull minst 3 dagar efter den.

Och nu undrar ni såklart "men alltså, Niklas Einarsson? Vem fan e det?", skoja klart ni vet vem det är. Jag tror, hoppas och vill att ni ska undra över vad som hände under lördagen och även vad som hänt senaste veckan fram tills idag? Gör ni!?! Fiiiii fan va sköna ni är!

Ok! Om vi börjar med lördagen? Tänkte länge och väl på hur jag skulle börja denna historia. Och kände att det finns bara ett sätt. Med en bild.


JAJAMÄN! Fiii fan vilken skön bild. Och så förklarande. Någonsin hört uttrycket en bild säger mer än tusen ord. Denna säger mest otrevliga och snuskiga ord men om jag gav mig fan på det skulle jag nog komma på 1000 sådana ord också.

Hur som helst. Dagen börjar med att(i obestämd ordning) jag, Fritjof(se ovan), Elof, Nicho, Wredh, Sturegård, Einar, Adde, Virro och Carla tar oss ner till Pixels för att köra uta helvete som man säger i Norrland.

Vi kör en riktig hejarmorgon med allt som hör därtill. Från fishermanshots till ansikten svettiga av nylagda spyor(se bild ovan)

Innan jag fortsätter vill jag ge lite cred till Fritte, Einar och Wredh som planerade en riktigt skön fest. Att berätta hela skulle göra detta inlägg till något essäliknande. Och jag har gått ut skolan, så det får det fan inte bli. Ska nog läga in nogra stav fel här så att jag slipper sjämmas.

En del som ändå måste få lite text är delen där gänget delas upp i två lag och beger sig ner på stan för att utföra uppdrag. (läs nästa del med amerikansk brytning)RIKTIGT RIKTIGT KUL! (fonetiskt typ; Riwktijgt Riwktijgt Kewl!) Kom på medan jag skrev att vissa av mina läsare är inte så skarpa så jag kände att en förklaring av amerikansk accent var behövligt.

Uppdragens höjdpunkt? När jag och Dure tjänar pengar som trubadurer på gågatan. Och när dure springer ikapp Tele2snubbarna o smiskar dem med skärp.

Dagen fortsätter och som vanligt ska vi väll försöka oss på en utgång. BJ? Näää. Saluhallen? TOKIG? Kalas? Ja fö fan. Kom vi in på kalas. Typ, inte alla. Fick en av oss typ stryk så att de som kom in måste gå ut ändå? Ja. Var detta bara för det bättre? Ja. Ska jag sluta ställa frågor och svara på dem på en gång?

Efter att alla blivit utkastade drar vi till Etage!! Ja för fan! Bästa stället i Uppsala kanske? Jag tror det. Alla har askul(Väldigt subjektivt). Och ja, fan jag känner att det här inlägget är för långt. Tror de flesta av er kommer somna innan ni läst klart. Och jag vill verkligen komma till slutet. För jag kommer säkert själv o somna.

Så bara för det tänker jag avrunda. Tänkte ni:
A. Då blir det väll ett tack o adjö nu då?
B. Tänker han skriva en historia om hur han åker hem nu?
C. Tänker han bara sluta med denna frågeställning?
Svaret? Inget av dem. Tänker avsluta med att säga att efter allt tjo o tjim på Etage så känner alla, förutom jag och Dure, att nu är det väll ändå dags att dra sig hemåt? Jag och Dure kände istället "Vafan. Ska vi inte dra till Stockholm?" "Jo det ska vi". Så det gör vi. Tar kontakt med Charlotte(Du fick va med ändå) och bestämmer plats att mötas på och drar iväg i en Taxi. Möter upp Charlotte och den trevliga Sara någonstans i Stockholm, ingen aaaaning om vart men någonstans var det iallafall. Drar med de två tjejerna hem till Sara och sätter oss och snackar lite skit. OH SNAP! Ingen efterfest? Inget crazy out of this world mofo holy shit gangbang eller något alls? Nej! Några klunkar på en relativt god likörvariant, lite skitsnack, lite musik, lite frågesport och en krasch i en otroooooligt skön säng. (Ber om ursäkt för snarkningarna. Otroligt förkyld. Och tack för lånet av de FANTASTISKT sköna byxorna. Ska lätt köpa ett eget par.)

Det var kvällen. Söndagen spenderades otroligt bakfull och seg med mitt kära tv-spel. En hel del sovande blev det också.

Fan nu är inlägget på tok för långt. Hoppas det duger som ersättning för att jag inte bloggat på typ 5 dagar. :)

Hare underbart! Puss!



/Hajkillen

Kommentarer
Postat av: amanda

men eller hur?!! jag vill ha dom så sjukt mycket..

2010-09-30 @ 14:16:30
URL: http://iamanda.blogg.se/
Postat av: Stureplan

Och allt detta inlindat i bacon doppat i lohmanders!!!

2010-10-01 @ 16:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0