Hajpojken!

Tja alla glada!

Fiiii fan vad jag är skön som gör en blogg va? Kände att det var dags. Ni behöver inte överösa mig med lovord och gratulationer om hur bra det är att underbara jag har gjort en blogg. För det vet jag redan. Och jag vet att jag är bäst också så ni behöver inte berätta det heller. Men berätta gärna för folk som kanske inte vet det.(Vem nu det skulle vara)

Mitt första inlägg blir inte mycket mer än så. Förutom att jag ska förklara namnet, Hajkillen.
Jag ville egentligen ha hajpojken som en hommage till världens skönaste radioprogram, Mammas nya kille. Men det var upptaget. Och då kom jag o tänka på världens skönaste film, Nile City, där uttrycket "Pojkar vill. Killar kan" myntades. Vilket såklart fick mig att inse att bloggen ska heta Hajkillen. För jag kan.


Tjing!



För alla er som behöver det.


Hajpojken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0