I am going to Santa Barbara!

Wiiiiiihoooooo!

Fan va skönt. Har suttit många dagar och nätter och funderat på när jag faktiskt ska ta mig tid att göra detta. Och nu är det gjort.
Jag, Aleksander Djordjevic, har bokat en Maddafacking(notera stort M) flygbiljett till Los Angeles med anknytning Santa Barbara!

Den 11e Januari 2011 åker jag härifrån och den 19e Januari åker jag Därifrån. Vilket betyder 7 fullspäckade dagar med världens skönaste Emil Carlson. Ajuste! Glömde nämna det. Min vapenbroder sen gamla dagar, Emil Carlson, är anledningen till att jag åker dit. Och detta är inte vilken Emil eller Carlson som helst. Detta är Emil Carlson med stora bokstäver i början på både för och efternamn. Ska bli så jääävla najs o träffa honom igen. Eller som jag brukar säga; FIIIIIIIIIII FAAAAAAAAN SÅ GÖTT!

Har jag glömt något nu? JA JUSTE! Jag fyller 21 den 16e januari. Men vänta nu, tänker ni. Är det inte en utav dagarna han är i USA? Stället där man tydligen får köpa alkohol när man är 21 och där man tydligen får göra whatever i LasVegas? JO, justprecis. Det är precis så det ligger till. Åh, livet är bra gött just nu. Skitsamma att jag spenderade WAAAAY More än vad jag har råd med på resan. Ibland måste man unna sig det där lilla extra liksom.


Och det är just de visdomsorden jag lämnar er med här ikväll/natt.
Så alla ni 2 som läser denna blogg. Gör som jag lär. Unna er något lite extra den här veckan. Kanske en pralin när ni handlar mat. Ni vet dom där som ligger precis vid kassan som man alltid säger, ne det är bara för att de ska locka en till o köpa. Köp en, dom är faktiskt goda. Eller om inte det så kanske att ni tar taxi hem från / till krogen? Man måste inte alltid ta buss. Kom igen det va ändå löning. Så snälla, unna er något gott. Ni förtjänar det.

Fan vad jag känner mig harmonisk!


Kärlek till er alla! PUSS!



Jag och min käre vän och vapendragare Emil

Kommentarer
Postat av: Emil Carlson

FIIIIFAAAAN SÅ GÖTT!!!!! SAAATEE VAD NICE DET KOMMER BLI!!! KÄRLEK <3



btw jag är en av de 2 :)

2010-09-21 @ 03:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback