LED mofos!

Tjebo!!

Vänner! Idag har jag o farsan varit igång alltså. Fiiiii faan!

Börjar dagen med att vakna till liv runt 10 och laga till mig en tjockt god frukost. Fast min var så manlig så jag tror jag ska kalla den för herrkost.

Sen ringer farsan och säger att vi ska flytta lite grejer. Ok säger jag och away se go!
Upp på vinden. Bär ner soffa, byrå, tvbänk och garderobslådor. In med skiten i bilen. Iväg till vårdcentralen fixa intyg för diabetes och flygande. Iväg till skuttunge och lämna alla prylar i släpet. Till MediaMarkt, träffa Vaaldma, köp LED-tv av Vaaldma, förbi McDonalds käka snabbt som fan, hem o hämta innebandyprylar och stressa iväg till vad jag trodde var träning. När jag kommer dit märker jag att det är match och eftersom jag inte tränat alls tvingar jag inte på mig en plats i laget utan sitter vänligt på sidan och kollar på.

Nu ät jag hemma och softar ner mig innan jag drar tillbaka till Östhammar för att jobba imorgon. Willi bab!

ska lägga upp några bilder från dagen imorgon. Nu ska jag sätta mig i min feta Volvo och pumpa fjortistechno hela vägen till Östhammar.


/Hajkillen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0