Morsan o valvakan.

Goder afton!

Nu sitter man här igen. Mätt och belåten efter en födelsedagsmiddag hos morsan.
Skillnader från förr?
1. Idag bor jag inte med mamma.
2. Idag är det val
3. Idag har jag röstat.

Fiiiii fan. Sitter o kikar den där lilla mätaren nere i fönstret och inser att SD är fett populärt i sverige(?). Fan vad det gör mig orolig för framtiden. Har SDnågra bra synpunkter över huvud taget? Kommentera! Stå upp mot fientligheten. Om ni inte har röstat så skäms. Skäms ordentligt.

Inga klipp idag. Sitter o skriver på mobilen. Sjukt jobbigt.



Hajkillen signar ut, slut

Kommentarer
Postat av: Sofia

ne, inte fan har dom nå bra synpunkter! Inte vad jag har hört hittils iaf. Jag röstade! Inte på dom.

2010-09-21 @ 23:00:50
URL: http://sofiacarlen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0