Slö dag i U-Taun!

Fi fan va skönt o vara ledig. Sova hur länge man vill, ta så lång dusch man känner för och vänta hur länge man vill med att ta på sig kalsonger. Underbart? Svar ja!

Dagen börjar med att jag får ett sms av min käre vän Rebecca, där det står att jag fått ett paket skickat till ICA? Mysterious! Så nu blir det iväg till o träffa henne och även hämta brevet. Tjockt skoj!

Eftersom det är min lediga dag och jag räknar in bloggandet till arbetstimmar så tänker jag inte överdriva det här meddelandet.

Kan däremot meddela att jag gjort en liten countdowngrej som räknar ner tiden tills jag får se emil igen. Den går att hitta genom att klicka här!



btw vill ni träffas så ere bara höra av er! I'm free bitches!



/Hajkillen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0